Inscripción a Actividades Formativas

Aquí encontraréis información sobre los miembros que componen actualmente la Junta Directiva de la asociación.

Activitat Formativa: "La presència a les xarxes socials: com ser-hi de manera efectiva i no morir en l'intent!"

El taller posarà en relleu la importància de tenir presència a les xarxes socials i les possibilitats comunicatives que aquest singular canal de comunicació ofereix, i que van molt més enllà de la comunicació clàssica unidireccional. Qualsevol persona que vulgui fer arribar una informació a la societat hauria de tenir perfils a les xarxes socials. Però no és fàcil, i per ser-hi de manera efectiva cal tenir algunes nocions sobre el funcionament de les XS i no oblidar que és una carrera de fons, que cal esforç i constància. La sessió oferirà algunes de les claus perquè aquesta presència sigui exitosa.

Dia: Dilluns 15 d'abril de 2024

Hora: De 18.30h a 20.00h

Ponent: Pati Lainz, cap de la Unitat de Nous Formats de la Universitat de Barcelona. Llicenciada en Ciències de la Informació i experta en comunicació digital (@PatiLainz)

Format: Virtual (Teams)

Inscripcions aquí.

Formació XS_2024.jpg
4t Fòrum Estudiants CTA 2024_page-0001.jpg

4t Fòrum d'Estudiants CTA

El proper 2 d'abril de 2024 se celebrarà el 4t Fòrum d'estudiants CTA.

Ponents:

• Beatriz Quintanilla

• Pol Baselga

• Alba Graells

• Alexandra Roijals

Lloc: Sala de Graus, Edifici Gramenet, Campus de l'Alimentació de Torribera, Santa Coloma de Gramenet.

Hora: 14:30h

L’acte també es podrà seguir virtualment a través de la plataforma Teams (aquí).

Properes activitats formatives (2024)

A continuació trobareu el cartell informatiu sobre les properes activitats formatives que es duran a terme durant el 2024:

formacions 2024.jpg