X Jornadas de Calidad y Seguridad Alimentaria

Us fem saber que el proper dimarts 6 d’octubre de 2020 tindran lloc a Barcelona les X Jornadas de Calidad y Seguridad Alimentaria (Auditar- Analiza Calidad), tant de forma presencial com via streaming (online).

Aquesta jornada es un esdeveniment , de caràcter divulgatiu, que reuneix a nombrosos professionals de l'àmbit acadèmic i empresarial, especialitzats en diferents àrees de la Qualitat i la Seguretat Alimentària. Es tracta de ser un focus de discussió i coneixement per establir un vincle en tota la cadena alimentària i així poder millorar els stàndards de qualitat i seguretat que demanen els consumidors.

Gràcies a l’acord de col·laboració entre FEDALCYTA i l’organització Auditar – Analiza Calidad, l’Associacó Catalana de CTA gaudeix d’una beca amb inscripció gratuïta per a un dels seus membres. L’assignació de la beca s’efectuarà per sorteig el dimecres 30 de setembre de 2020. Les persones interessades, heu d’enviar-nos un correu a associaciocatalanacta@gmail.com abans del dia 30 de setembre a les 14.00h indicant, únicament, el vostre nom i cognoms (Assumpte: BECA Jornada Bcn). Farem públic el/la guanyador/a de la beca el mateix dimecres 30 de setembre a partir de les 18.00h a través de twitter i mitjançant un correu electrònic a tots els parparticipants.

Esperem, sincerament, que aquesta iniciativa sigui del vostre interès.